ခုလိုေကာ္နက္ရွင္ပိန္းတဲ့ ၾကားက၀င္ေရာက္ဖတ္ရႈ.ေပးတာ အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္

Sunday, August 19, 2012

မွားေနေသာသခၤ်ာတစ္ပုဒ္

A သည္ 1 ႏွင့္ညီသည္။
B သည္ 1 ႏွင့္ညီသည္။
ထုိ.ေၾကာင့္ A ႏွင့္ B သည္ အတူတူျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ လူျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ လိမ္ညာလွည့္ျဖားတက္သည္။
ထုိ.ေၾကာင့္ လူသည္ လိမ္ညာလွည့္ျဖားတက္သည္။
သူသည္ လူျဖစ္သည္။
သူသည္ ရိဳးသားျဖဴစင္သည္။
ထုိ.ေၾကာင့္ လူသည္ ရိဳးသားျဖဴစင္သည္။
A သည္ 1 ႏွင့္ညီသည္။
C သည္ A ႏွင့္ညီသည္။
ထို.ေၾကာင့္ C ႏွင့္ 1 သည္ အတူတူျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ လူျဖစ္သည္။
သူသည္ လူျဖစ္သည္။
ထုိ.ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္. သူသည္ အတူတူျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ လိမ္ညာလွည့္ျဖားတက္သည္။
သူသည္ ရိဳးသားျဖဴစင္သည္။
ထုိ.ေၾကာင့္ ျဖဴစင္ရိဳးသားျခင္းသည္ လိမ္ညာလည့္ျဖားမႈျဖစ္သည္။
မွန္ေနေသာ သခ်ာၤတစ္ပုဒ္ျဖစ္သည္။
သို.ေသာ္ မွားေနေသာ ယုတၱိေဗဒတစ္ပုဒ္သာ။


ASMOON

No comments:

Post a Comment

Template by : kendhin x-template.blogspot.com