ခုလိုေကာ္နက္ရွင္ပိန္းတဲ့ ၾကားက၀င္ေရာက္ဖတ္ရႈ.ေပးတာ အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္

Monday, November 5, 2012

ေၾကြမည့္ပန္းမ်ား ပြင့္ေနဆဲ

"တနဂၤေႏြေန႔ကို စစ္ကိုင္းကိုလာခဲ့အုံးမယ္ ဓာတ္ပုံလာရိုက္မလို႔" ဆိုသည့္ ကိုေပါက္(မႏၱေလး)၏ ခ်က္ရိုးထဲမွ ေပၚလာသည့္ စာလုံးေလးေၾကာင့္ က်ေနာ္အတြက္ အက္ေဆးလး တစ္ပုဒ္ကို ေရးျဖစ္ရန္ အေၾကာင္းဖန္လာပါေတာ့သည္။ စစ္ကိုင္းကိုေရာက္ေနပါေသာ္လည္း က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ စစ္ကိုင္း အေၾကာင္းကို ေသေသခ်ာခ်ာမသိပါ။ ကိုေပါက္ေရာက္လာလို႔ စစ္ကိုင္းရဲဲ့ အထင္ကရ ေနရာေလးေတြကို လိုက္ျပေပးစမ္းပါဆိုခဲ့လွ်င္ ဘယ္လိုက္ပို႔ေပးရမည္မွန္း က်ေနာ္ သိမည္မဟုတ္သည္မွာ ေသခ်ာသည္။ စစ္ကိုင္းတံတာနဲ႔ ဆြမ္းဦးပုညရွင္ေစတီ ၊ ေကာင္းမႈေတာ္ေစတီ တို႔ေလာက္ကေတာ့ လူတိုင္းသိၿပီးသားမို႔ သူအတြက္မလို ၊ က်ေနာ္သိသည္ကလည္း ဒီေလာက္ပဲဆိုေတာ့ မျဖစ္ေခ်ေသးဘူး။ ဒီေတာ့လည္း စစ္ကိုင္းက နယ္ခံသူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ကိုေတာ့ စစ္ကိုင္းအေၾကာင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမးၾကည့္ထားအုံးမွဘဲဆိုၿပီး ဧရာဝတီျမစ္ႀကီးနဲ႔စစ္ကိုင္းတံတာကိုေရာ စစ္ကိုင္းေတာင္ ပတ္ပတ္လည္ကိုပါ အေဝးက လွမ္းျမင္ႏိုင္သည့္ က်ေနာ္တို႔နဲ႔အနီး ဆုံးေနရာျဖစ္သည့္ ျပာပုံေတာင္ေလးေပၚသို႔ က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္း ေခၚၿပီးတက္လာ ခဲ့ေတာ့သည္။
ဟိုဘက္ကေတာ့ "ဆြမ္းဦးပုညရွင္ဘုရား" ဒါကေတာ့ မင္းသိၿပီးျဖစ္လိမ့္မယ္။ အဲဒီေအာက္နားေလးကေတာ့ "ဝိဇၨာဓိုရ္ဘုရာ" တဲ့ အဲဒီကဆင္းလာရင္ေတာ့ ေအာက္နားေလးမွာ "သယမၻဴေစတီ" အဲဒီေနရာမွာလည္း သီတဂူေရေပးေဝေရး ေရကန္ႀကီးေတြရွိတယ္ေလ ဒီကန္ကေနတစ္ဆင့္ ဟိုအျမင့္ပိုင္းမွာရွိတဲ့ ေနရာေတြ ကိုေရေရာက္ေအာင္ ပန္႔နဲ႔ထပ္တင္တဲ့ေနရာေပါ့။ ဆက္ဆင္းလာရင္ "လြမ္းေစတီ" တဲ့... အဲဒီေနရာကေန ပတ္ဝန္းက်င္ရႈခင္းေတြကိုၾကည့္ရင္ တကယ့္ကိုလြမ္းစရာေကာင္းတယ္ေလ။ အေဝးကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ရင္ ဘာကိုလြမ္းလို႔လြမ္းမွန္း မသိဘူး တစ္မိ်ဳးႀကီးခံစာရတယ္။ ကိုယ္တိုင္သြားၾကည့္ရင္ေတာ့ သိလိမ့္မေပါ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္ကေျပာျပတယ္။
"ဟုတ္လား ဘုရားရဲ့ ဘြဲေတာ္ကလြမ္းေစတီဆိုေတာ့ သူ႔ရဲ့ အတိတ္ဇာတ္ေၾကာင္းေလေတာ့ရွိခဲ့မွာေပါ့ေနာ္" က်ေနာ္ကေမးေတာ့...
ဟုတ္တယ္ သူသမိုင္းေၾကာင္းေလးက စိတ္ဝင္စားစရာေတာ့ ေကာင္းတယ္...

စစ္ကိုင္းဆိုတာ အရင္က ဘီလူးေတြက်င္လွည္ က်က္စားခဲ့တယ္ေနရာလို႔ ရာဇဝင္ထဲမွာ ေတြ႕ရတာပဲ။ ခုငါတို႔ေရာက္ေနတဲ့ ေတာင္ရဲ့ အေနာက္ဘက္ေတာင္ကို "ေတာင္ဘီလူး"လို႔ ေခၚတယ္ေလ။ဘီလူေတြေနရာေပါ့။သူနားကပတ္ပတ္လည္ေတာင္ေလးကုန္းေလးခုရွိေသးတယ္။ အရင္တုန္းကေတာ့ ဒါေတြအားလုံးကို စုေပါင္းၿပီး "ေသလာဂီရိဘီလူးေတာင္္"လို႔ေခၚတယ္လို႔ သမိုင္းမွာေတြရတယ္။ ဟိုေအာက္နား ဧရာဝတီျမစ္နဲ႔ကပ္လွ်က္ ျမစ္ေဘးနားကရပ္ကြက္ေလးကို ေသာတာပန္ရပ္ကြက္လို႔ေခၚတယ္။ ဘီးလူးေတြက ျမတ္စြာဘုရားရဲ့ တရားေတာ္ကို နာၾကားရၿပီး ေသာတာပန္တည္ကုန္တဲ့ေနရာေလးမို႔ "ေသာတာပန္ရပ္" လို႔ေခၚခဲ့ၾကတယ္လို႔ အဆိုရွိခဲ့တယ္။
ဘုရား...သမိုင္းအရေတာ့....
ျမတ္စြာဘုရားရဲ့ေရသႏုပ္ကို ဘီလူးေတြက ဌာပနာၿပီးပူေဇာ္တည္ထားတဲ့ ဘုရားကလည္း ထင္ရွာတယ္။ ဘုရားသမိုင္းထဲက အရဆိုရင္ေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားနဲ႔ ညီေတာ္အာနႏၵာအရွင္ျမတ္တို႔ ေဒသစာရီခရီးလွည့္လည္ရင္း ဒီျမစ္ဆိပ္ေလးနားက ခုေဇတဝန္ဆိပ္လို႔ ေခၚတဲ့ေနရာမွာ ေရသပၸါယ္ေတာ္မူတယ္လို႔ဆိုတယ္။ ေရခ်ိဳးသန္႔စင္ၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ ေရသႏုပ္ေလးကို ေနလွမ္းထားစဥ္ ဘီလူးကေလး တစ္ေယာက္က ေရသႏုပ္ကို ခိုးယူၿပီးေျပသြားသတဲ့ကြ။ ေနာက္ေတာ့ ဘီလူးႀကီးေတြက ေခ်ာ့ေမာ့ၿပီး ျပန္ေတာင္းရတယ္။
ျမတ္စြာဘုရားထံျပန္ဆက္ကပ္ေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားက ကိုးက်ိတ္ကိုးေယာက္အုပ္စုကို တရားေဟာေတာ္မူတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ဘီလူးေတြ ေသာတာပန္တည္ၿပီး ျမတ္စြာဘုရားရဲ့ ေရသႏုပ္ကိုလည္း ေစတီတည္ၿပီး ကိုယ္းကြယ္ခြင့္ျပဳပါဆိုလို႔ ျမတ္စြာဘုရားက ခြင့္ျပဳေပးသနားေတာ္မူခဲ့တယ္လို႔ ေတြ႕ရတယ္ေလ။ ဘုရားရဲ့ဘြဲေတာ္ကေတာ့ "ေလးကၽြန္းမာရ္ေအာင္ဘုရား"လို႔ အမည္သြင္ခဲ့တယ္ေပါ့ကြာ။
စစ္ကိုင္းရာဇဝင္သမိုင္းအဆိုအရေတာ့ ေရသႏုပ္ကို “ေဇတဝန္ဘုရား….” ေလးကၽြန္းမာရ္အာင္ ေစတီေတာ္ႀကီးနဲ႔ မလွမ္းမကမ္းက “ေဇတဝန္ေစတီေတာ္”မွာ ဌာပနာျပဳၿပီး တည္ထားပူေဇာ္ထားတယ္ လို႔လည္းဆိုတယ္။ ေဇတလို႔အမည္ရွိတဲ့ဘီလူး ကိုးက်ိပ္ကိုးေယာက္တုိ႔ ဦးစီးတည္ထားတဲ့အတြက္ ဘုရားရဲ့ဘြဲေတာ္ကို ေဇတဝန္လို႔ အမည္သြင္ခဲ့တယ္ လို႔ေရးထားတာကိုေတြရတယ္။

"ေအာ္ ... ဒါနဲ႔ ခဏက လြမ္းေစတီ အေၾကာင္းကို ဆက္ပါအုံး"
သမိုင္း အေထာက္အထား အခိုင္အလုံေတာ့ မဟုတ္ဘူးေပါ့ ငါသိသေလာက္ေျပာျပမယ္။ ခုလြမ္းေစတီ ဘုရားတည္ထားတဲ့ေနရာမွာ အရင္က ဘီလူးမတစ္ေယာက္ေနတယ္တဲ့။ ဒီဘက္ကငါနရာနဲ႔ ကပ္လ်က္ျမင္ေနရတဲ့ ေတာင္ဘီလူးေတာင္မွာေတာ့ ဘီလူးႀကီးေတြေနတယ္ေပါ့ေလ။
ဒီဘက္ ေတာင္ဘီလူးေတာင္မွာေနတဲ့ ဘီလူးႀကီးနဲ႔ အဲဒီက ဘီလူးမေလးတို႔ဟာ ခ်စ္ႀကိဳက္သြားၾကတယ္လို႔ဆိုတယ္။ ဘီလူးတို႔ဘာဝ ေပါင္းေဖာ္ၾကရာက ဘီလူးသားသားေလး တစ္ေယာက္ေမြးဖြားခဲ့တယ္ေပါ့ကြာ။ တစ္ေန႔မွာေတာ့ အဲဒီသူတို႔ေနတဲ့ေနရာကို ရေသႀကီးတစ္ပါးေရာက္လာတယ္တဲ့... တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ ဝိဇၨာဓိုရ္လို ႔ေျပာၾကေသးတယ္။ ကေလးရဲ့အတိတ္ကံကိုၾကည့္ေတာ့ ဒီဘီလူးကေလးဟာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ သာသနာအက်ိဳးကို သယ္ပိုးမယ့္ ပုဂၢိဳလ္ဆိုတာသိလို႔ ဘီလူးဘဝနဲ႔ဆို ေကာင္းမႈျပဳဖိုဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး ဒီကေလးကို ငါနဲ႔ထည့္ေပးလိုက္ပါလို႔ ရေသ့ကေတာင္းသတဲ့...။

သာသနာအက်ိဳးကို သယ္ပိုးမဲ့သူေတာ္ေကာင္းျဖစ္မယ္ဆိုေတာ့ ဘီလူးလင္မယားက သူတို႔သားေလးကို အင္မတန္ခ်စ္ေပမဲ့လည္း ရေသ့ႀကီးကိုေပးလိုက္ၾကဖို႔ ဆုံးျဖတ္လိုက္ၾကတယ္ေပါ့။ တစ္ေန႔မွာ သူတို႔သားေလး သူတို႔ဆီျပန္လာလိမ့္မယ္ ဆိုတဲ့ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ ေစာင့္ရင္းကေန အသက္ေတြ ႀကီးလာတဲ့အထိ ျပန္မေတြ႕မျမင္ရေလေတာ့ဘူးတဲ့။ဒီလိုနဲ႔ ဘီလူးလင္မယာဟာ သားကိုလြမ္းတဲ့ စိတ္နဲ႔ ရင္ကြဲနာၾကၿပီး ေသပြဲဝင္ခဲ့ၾကရတယ္ေပါ့။

ခုလက္ရွိေခတ္ သာသနာက်ေတာ့မွ အဲဒီတစ္ခ်ိန္က ဘီလူးေလးက ဒီဘဝမွာရဟန္းဘဝနဲ႔ ဒီေတာင္ကိုေရာက္လာၿပီး တရားလာအားထုတ္တယ္။ ေနာက္ေတာ့ သူဟာ အတိတ္္ဘဝက အေၾကာင္းေတြကို ျပန္သိျမင္ႏိုင္တဲ့ ဉာဏ္တစ္မ်ိဳးရေတာ့ ဟိုအရင္ဘဝက သူမိဘေတြက သူ႔ကိုေမွ်ာ္ရင္းလြမ္းနာက်ၿပီး ေသပြဲဝင္ခဲ့ရတာေတြကိုပါ သိခြင့္ရခဲ့တယ္ေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ သူမိဘႏွစ္ပါးျဖစ္တဲ့ ဘီလူးေတြကိုရည္စူးၿပီး လြမ္းေစတီဆိုတဲ့ဘြဲအမည္နဲ႔ ဘုရားတစ္ဆူကို တည္ထားခဲ့တယ္တဲ့ေလ။ လြမ္းေစတီနဲ႔ အေရွ႔အေနာက္ေလာက္ က်တဲ့ေတာင္ဘက္ေစာင္းတန္း ေနရာေလးမွာေတာ့ ေအးေစတီ ဆိုၿပီး ေစတီတဆူ ရွိတယ္။
ေအးေစတီအေၾကာင္းေတာ့ ငါမသိဘူး...။
"ေအာ္... မိေမတၱာဆိုတာမ်ိဳးက... ငါတို႔အင္မတန္မွ ေၾကာက္စရာေကာင္းတယ္လို႔ ထင္ရတဲ့ ဘီလူးေတြမွာလည္း ရွိတာပဲကို.....။

"ဟိုဘက္ေတာင္ကုန္း... ခုငါတို႔ေရာက္ေနတဲ့ ေတာင္နဲ႔ကပ္လွ်က္ရွိေနတဲ့ဘုရာက "ရွင္ပင္နံကိုင္းေစတီ"တဲ့ အဲဒီမွာလည္း သီတဂူေရကန္ႀကီးေတြရွိေသးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေၾကးနဲ႔သြန္းလုပ္ထားတဲ့ ရုပ္ပြားေတာ္ အႀကီးႀကီးတစ္ဆူရွိတယ္။ အဲဒီဘုရားကေနၾကည့္ရင္ စစ္ကိုင္းတံတားႀကီးႏွစ္စင္းကို အေသအခ်ာျမင္ရတယ္ ။ စစ္ကိုင္းတံတားအလွကို ဓာတ္ပုံရိုက္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ အဲဒီေနရာကသြားရိုက္လို႔ရတယ္။
ခုငါတို႔ေရာက္ေနတဲ့ေတာင္က ျပာပုံေတာင္ လို႔ေခၚတယ္။ ေတြ႔လားဒီမွာ ေစတီေဟာင္းႀကီး ျခေသၤရုပ္ တစ္ခုက ေတာ္ေတာ္ေကာင္းေသးတယ္ေနာ္....။
ဒီေစတီေဟာင္ကလည္း ေရွေစတီေဟာင္းကို ျပန္ျပင္ထားၿပီး ပုဂံငလွ်င္တုန္းက ၿပိဳက်ခဲ့တယ္ လို႔ေျပာၾကတယ္ေလ။ သမိုင္းရာဇဝင္ထဲကအရဆိုရင္ ဒီေနရာမွာ ျမတ္စြာဘုရား ပရိနိဗၺာန္စံဝင္ေေတာ့ ေတေဇာဓာတ္ ေလာင္ကၽြမ္းၿပီးေနာက္ ၾကြင္းက်န္ရစ္ခဲ့တဲ့  ျပာေတြကို ယူေဆာင္လာၿပီး ဒီေတာင္ေပၚမွာ  ေစတီ တည္ထားကိုးကြယ္ ခဲ့ၾကတယ္လို႔ အဆိုရွိခဲ့တယ္။
ဒါေၾကာင့္လည္း ျပာပုံေတာင္လို႔ ေခၚခဲ့ၾကတယ္လို႔ မွတ္တမ္းေတြရတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဟိုခမ္လွမ္းလွမ္းကို လွမ္းႀကည့္လိုက္ ၿမိဳ့ထဲေလာက္ၾကလိမ့္မယ္.....အဲဒါက ေစတီလွေစတီ "စစ္ကိုင္းအစေစတီလွ"လို႔ ဆိုရိုးရွိေသးတယ္ေလ..... စသည္စသည္...ျဖင့္ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု သူငယ္ခ်င္းက စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ရွင္းျပေနဆဲ....။
ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္စိတ္ေတြက ဟိုေရာက္လိုက္ ဒီေရာက္လုိက္နဲ႔...အင္မတန္ၾကမ္းတမ္းတယ္ဆိုေပမဲ့ ဘီလူးေတြရဲ့ ႏွလုံးသားထဲမွာလည္း သားသမီးေတြအေပၚခ်စ္ၾကတဲ့ သူတို႔အခ်စ္ေတြက လူထက္ေတာင္ပို ပါေသးလား ဆိုသည့္အေတြးက ဝင္လာခဲ့ျပန္ေတာ့တယ္။

တကယ္ဆို ငါေနတာက အင္းေတာ္ႀကီး ဘာ့ေၾကာင့္မ်ား မဆီမဆိုင္ ဒီစစ္ကိုင္းေရာက္ေနရပါလိမ့္ ။ အတိတ္တစ္ခ်ိန္က ငါလည္း ဒီေတာင္မွာ က်င္လည္က်က္စားခဲ့ဘူးတဲ့ ဘီလူး တစ္ေကာင္ေကာင္မ်ား ျဖစ္ခဲ့ဘူးေနေလမလား။ ေတြးရင္းက ကိုယ့္သြားေလးေတြကို မသိမသာစမ္းၾကည့္မိၿပီးမွ ျပဳံးမိေသးသည္။ ဒီလိုဆိုလွ်င္ ျမတ္စြာဘုရား တရားေဟာေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ငါကဘယ္မ်ားေရာက္ေနခဲ့လို႔ ကၽြတ္တမ္းဝင္တဲ့အထည္းမွာ မပါဘဲက်န္ေနရစ္ရပါလိမ့္...။ ေအာ္.....ဒါေပမဲ့လည္း ကၽြတ္တမ္းဝင္ သြားတဲ့ ဘီးလူးေတြက ေဇတဘီလူးႀကီးဦးစီးတဲ့ ဘီလူးအုပ္စု ကိုးက်ိပ္ကိုးေယာက္ပဲေလ ..... အဲဒီတုန္းက ဘီလူးေတြက အေရအတြက္ ဘယ္ေလာက္မ်ားေတာင္ ရွိေနသလဲမွ မသိတာပဲ။ ဒီဘဝမွာ လူလာျဖစ္တာပဲ ေတာ္ပါေသးရဲ့.... ။

ေတြးရင္းက ..... ေတာင္နံေဘးနားေလးေပါက္ေနတဲ့ တရုပ္စကားပင္ကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေႏြဝင္စေပမဲ့ အရြက္ေတြက တပင္လုံးလိုေၾကြလို႔ေနၿပီ။ရိုးတံသာက်န္ေတာ့တဲ့ကိုင္းခက္မွာေတာ့ အျဖဴေရာင္ အဝါေရာင္ ပန္းေတြက အဆုတ္လိုက္ပြင္ေနၾကဆဲ...။ ညေနေစာင္းလာေတာ့ ဧရာဝတီျဖစ္ကိုျဖတ္သန္း လွ်က္ ေလႏူေအးေတြက စတင္တိုက္ခတ္လို႔လာေနၿပီ....။

ေဟာ....ေျပာရင္းဆိုရင္း....ေလအေဝွ႔မွာ တစ္ခ်ိဳ႔အပြင့္ေလးေတြေလနဲ႔ အတူ ဝဲပ်ံရင္း ေျမေပၚသို႔ ေၾကြၾကလာၾကေလရဲ့....။
ေအာက္မွာလည္း အေစာပိုင္းေၾကြထားသည့္ ပန္းေျခာက္ေတြက ဟိုတစ္ပြင့္ဒီတပြင့္နဲ႔ ျပန္႔က်ဲလို႔ေနသလို ...... ေျခာက္ေသြသြားၿပီျဖစ္တဲ့ ဟိုယခင္ေၾကြက်ထားသည့္ ပန္းေတြကလည္း ေလနဲ႔အတူ လူးလိမ့္ရင္း အေဝးသ္ု႔ လြင့္ပါးလို႔ေနၾကျပန္ေလရဲ့.....။

ရိုးတန္က်ဲက်ဲနဲ႔ တရုပ္စကားပင္ေလး အနီးမွာေတာ့ တပင္လုံးအပြင့္ေတြ ရဲရဲေတာက္ေနတဲ့ စကၠဴပန္းပင္ကို ေတြေနရျပန္တယ္။ အပင္ေပၚပန္းေတြ လိႈင္လႈိင္ပြင့္ေနသေလာက္ အပင္ေအာက္က ပန္းေျခာက္ေတြကလည္း ေျမျပင္မွာ ဖရိုဖရဲျပန္႔က်ဲလို႔.....။ေအာ္ ဘဝဆိုတာကလည္း ပန္းေလးေတြလိုပါပဲလား။ ဖူးရာကငုံ ၊ ငုံရာကပြင့္ ၊ ပြင့္ရာကေနေၾကြသြားျပန္ေတာ့လည္း ပန္းေျခာက္ေလးေတြလို႔ ေျမမွာ လွဲေလွ်ာင္းလူးလိမ့္ရင္းနဲ႔ တစ္ဘဝျပီးသြားျပန္ရအုံးေတာ့မွာပါလား .......။

အပင္ေအာက္မွာ က်ဲျပန္႔ေနတဲ့ ႏြမ္းေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ ပြင့္ဖတ္ေျခာက္ေလးေတြကို ငု႔ံၾကည့္ရင္း အဖန္တလဲလဲ က်င္လည္ခဲ့ရေသာ သံသရာ ဘဝမ်ားကို ေတြးေတာေနမိတယ္။ ဘဝႏွင့္တကြ အို နာ ေသ ဆင္းရဲမ်ားကို စဥ္းစားမိျပန္ေတာ့ ...။။
ပန္းေလးေတြေၾကြတာ အဆန္းမွမဟုတ္ဘဲ... ဟိုယခင္ကလည္း ေၾကြခဲ့ဖူးလွၿပီ ယခုလည္း  ေၾကြေနဆဲပဲ  ေနာင္ကိုလည္းေၾကြရဦးမည္ ။ ဒါေတြကို အရင္က ငါဘာလို႔မျမင္ခဲ့မိပါလိမ့္။ တကယ္ေတာ့ ဘဝတစ္ခုရဲ့ သံသရာဆိုတာ ပန္းေၾကြေတာပဲ မဟုတ္လား။

စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ အပြင့္ေတြ လိႈင္လိႈင္ပြင့္ေနတဲ့ လက္တစ္လွမ္းေလာက္ျမင့္တဲ့ စကၠဴပန္းပင္ရဲ့ အကိုင္းတစ္ခုကို လွမ္းခုန္ဆြဲရင္း အကိုင္းထက္က ပန္းပြင့္ေလးရဲ့ ရနံေလးကို နမ္းရိႈက္မယ္လုပ္ၿပီးမွ "ေၾကြၾကေနတဲ့ပန္းေလးမွာရွိတဲ့ ရန႔ံနဲ႔ ဘာထူးမွာမို႔လဲ စကၠဴပန္းဆိုတာ အစကတည္းက ရနံမွမရွိတာပဲ"ဆိုတဲ့ အေတြးေၾကာင့္ ဆြဲကိုင္ထားတဲ့ သစ္ကိုင္းကို ျပန္လြတ္ေပးလိုက္စဥ္မွာေတာ့...... အရွိန္နွင့္ျပန္တက္သြားေသာ ပန္ခက္ပန္းခိုင္မ်ားမွ ပြင့္ဖက္ေလးေတြက တစ္ျဖဳတ္ျဖဳတ္နဲ႔ ေၾကြၾကလို႔လာျပန္ပါေတာ့သည္။ ေအာ္ ဒုကၡကို သုခလို႔ ထင္ေနေသး သေရြ႕ေတာ့ ငါလည္း ပန္းေၾကြေတာထဲမွာ ေမ်ာၿပီးေမာေနရဦးမွာပါလား။

ညေနေစာင္းေလးမို႔ ဧရာဝတီျဖစ္ေရးျပင္ကိုျဖတ္သန္းရင္း အရွိန္ျပင္းျပင္းနဲ႔ တိုက္ခတ္လာတဲ့ ေလကေအးက နဲေနေပမဲ့ ... က်ေနာ္ရင္ထဲမွာေတာ့ေႏြေရာက္ေနသလို အားေခါင္ေတြေျခာက္လို႔လာေတာ့သည္။
ရင္ထဲက အပူကိုထြက္သက္နဲ႔အတူ အားပါတရရူထုတ္ရင္း ျပန္ၾကစိုသူငယ္ခ်င္းလို႔ ေျပာစဥ္ခဏမွာေတာ့.... ဟိုခပ္လွမ္းလွမ္း ဆြမ္းဦးပုညရွင္ အေနာက္ေတာင္ေစာင္းတန္း အနီးရွိ "ေအးေစတီ" ဘက္ဆီမွ...... "ကိုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ မေမ့ေလ်ာ့သူတိုသည္ မေသရာ နိဗၺာန္သို႔ေရာက္ရမည္ျဖစ္၍ မေသေသာ သူမ်ားျဖစ္ၾက၏။ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ ေမ့ေလ်ာ့ေသာသူတို႔သည္ အသက္ရွင္လ်က္ ရွိၾကေသာ္လည္း အဖန္ဖန္ တလဲလဲေသၾက ရဦးမည္ျဖစ္၍ ေသေသာသူႏွင့္ တူကုန္၏.....တဲ့" ဆိုသည့္ ဆရာေတာ္ႀကီး တစ္ပါ၏ ဓမၼသံက ျပန္႔လြင့္လို လာပါေတာ့သည္။ ေအးေစတီက ျပန္႔လြင့္လာတဲ့ ဓမၼသံက အခိုက္အတန္႔အားျဖင့္ေတာ့ က်ေနာ္ရင္ကို ေအးျမေစခဲ့သည္ေတာ့မွန္ပါသည္။

ၾကည့္စမ္းပါဦး...... မနက္မွာေၾကြမဲ့ပန္းက ခုထိအခ်ိန္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ပြင့္ေနၾကဆဲျဖစ္သလို ၊ ပြင္းေနဆဲ ပန္းေတြကလည္း ေလးအေဝွ႔မွာ တစ္ျဖဳတ္ျဖဳတ္နဲ႔ေၾကြေနဆဲပါလား။

ငုံေနတဲ့ပန္းေတြ ပြင့္ဖို႔အားယူေနၾကၿပီး ပြင့္တဲ့ပန္းေတြကလည္း ေၾကြေနၾကတယ္။ တကယ္ေတာ့...... မနက္ဖန္ဆိုတာ ဘာမွ်မေသခ်ာဘူးဆိုတာ ပန္းေၾကြေတာကိုေရာက္ေတာ့မွ အသိတရာေလး ဝင္မိေတာ့တယ္။ ငါဘဝလည္း ေနာက္ထပ္ ဒီပန္းေျခာက္ေလးေတြလို ပြင့္လိုက္ေဝလိုက္ေၾကြလိုက္ ၿပီးေတာ့ေလနဲ႔ ႔လြင့္ပါသြားလိုက္နဲ႔ ဘယ္ထိခရီး ဆက္ရဦးမည္မသိ..။

အားလုံးကိုေလးစားလွ်က္
အင္းေတာ္သွ်မ္း
from http://friendsdaygroup.ning.com/profiles/blogs/2293535:BlogPost:1495152

No comments:

Post a Comment

Template by : kendhin x-template.blogspot.com